zaterdag 11 maart 2017

Thanks Baby

Hallo allemaal,

Dit leuke stencil met bloemen is toch veruit één van mijn favorieten. Ik verwerk heel graag bloemen op mijn kaarten en met dit stencil heb je in no time een heel bloemenperkje bij elkaar gestanst.





















Ook de driehoeken van Mery's zijn superleuk. Je kan de tekst op het label stempelen dat je verbergt in het "hoesje" maar je kan de tekst ook aan de buitenkant aanbrengen zoals ik hier heb gedaan met embossingpoeder.





















Voor de afwerking heb ik nog plakparels, takjes, touw en een parelpen gebruikt. De randjes zijn beïnkt met Distress.









Materiaallijstje van Joy!Crafts:
6002/0263 C&E Stencil takje
6002/0597 C&E Stencil bloem hart
6002/0774 C&E Stencil Bloemetjes
6004/0007 Cutting Stencil + clear stamp hoek
6011/0504 Papierset Dirty pastels
6020/0002 Plakparels
6020/0022 Plakparels zilver
6200/0222 Inkt blending tool
8089/0234 Kraft wit

Fijn dat jullie even langskwamen en geniet nog van je dag.

Groetjes,
Nans

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemenzee Nans. Ben er ook helemaal weg van. Zo mooi gedaan!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan dit schitterende bloemenkaartje Nans...zo mooi al die kleine bloemetjes en ook prachtige handlettering tekst erop...een super mooi geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend. Prachtig al die bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nans,

    prachtig !!! WOUW!!

    Groetjes
    Bille :o)

    BeantwoordenVerwijderen