dinsdag 8 januari 2013

Gepimpt doosje

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mijn volgers hartelijk welkom heten op mijn blog. Ik hoop dat we nog veel inspiratie en leuke ideetjes kunnen uitwisselen.

En dan nu mijn gepimpt doosje. Ik heb een bestaand doosje bekleed met het mooie Maja Design Papier "vintage summer". Rondom afgewerkt met kant, ook op het deksel.


Op de voorkant heb ik mal 6002/0149 van Noor Design gebruikt. Daarop een roosje gestanst uit handgeschept papier met een creatable van MD LR0162 en afgewerkt met nog wat roosjes.


Op de bovenkant wat swirls en parels geplakt en een bloem gemaakt met kant, lint en een DooHickey van Magnolia.


Met deze creatie wil ik graag meedoen aan:
- De Nederlandse Kaartenuitdaging (Creatie-uitdaging nr 3).
- Crealing challenge 9

Fijne avond nog.

Groetjes,
Nans


2 opmerkingen: